tisdag 19 april 2011

Shidd!

Tiden bara rusar förbi, helgen var helt kanon!! Flytten från Växjö gick hur smidigt som helst och festen var astrevlig, även om jag som vanligt kommer igång som allra bäst kl 2 haha, tack underbara värdinnor för en awesome kväll :D Jag var däremot mer än seg i söndags och när allt lastats ur, var det en dusch och seghetens Joel som gällde, vaknade i måndags och kände mig allmänt helt jävla mörbultad :P Och nu är det snart onsdag...galet, vi renoverar och renoverar men nu börjar vi se resultat, och jag drömmer om sommaren, lyxen att inte sitta i en lägenhet utan kunna gå ut i trädgården och bara slappa, kanske dricka en kaffe eller en öl, kanske läsa en bok eller vila....mums :D

Idag grillade vi hemma hos Karin och Micke, fan vad gött det var!! Vi har även utnyttjat en fördel med butiken Tempo, beställt två flak öl som kommer på torsdag...gött, gött! :)

Jag försöker plugga och söka jobb, det går sådär med plugget men jag ska ta tag i det när vi fått mer ordning och jag kan sitta på vårt "kontor" men jobb söks för fullt fast än jag har inte fått ngt :P

Vi kommer att sova vår första natt i huset på torsdag, känns helt underbart, vårt egna hus :) samt att inte vara mor och far till last mer, det har fungerat jättebra men ändå, man vill inte vara ivägen....

Sovtime, lång dag imorn men en najs!! Bilder på renovering ska jag försöka lägga upp sen....

See ya fools..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar