måndag 4 april 2011

April

Precis kommit ur duschen hos mor och far som nu mera är vårt hem i cirka 1 månad. Tack så jättemycket, love ya little parents!! <3 Nemi ligger brevid och har precis fisit in hela sovrummet, jag fick vädra lite :P Sitter och skriver på Ipaden, en riktigt bra surfplatta även om jag inte fått helt häng på den än. Det kändes lite annorlunda imorse, mamma och mannen satt och läste varsin tiding vid frullen och jag satt och kollade min mail på Ipaden....hur fasiken kommer framtiden se ut haha...ny teknik är awesome men man ska nog försöka ta allt med en nypa salt! De gamla goda sätten fungerar också alldeles utmärkt :)

Vi har börjat fixa med huset nu, vi har fått gå in tidigare för renovering, vilket känns kanon och den 14 april är det vårt!! Det kommer bli så snyggt alltså, fy fan... :) fast först måste vi typ röja allt haha...mannen med sina planer och jag med mina...hehe...men katthuset är nere och väggen i mellan sovrummen demolerad...hell yeah! Så imorn är det bara att fortsätta! Jag har fått svar från jobbet med, har ju varit ledig/arbetslös nu i en vecka, men var på intervju hos Manpower i Linköping i tisdags och förhoppningsvis har de jobb åt mig här framöver, jag söker för fullt utöver det med, något litet jobb ska nog allt finnas....okej love my dog, dags att vädra igen... :P

Okej så denna vecka blir att jobba på huset och sedan nästa eller i slutet av denna vecka åker jag ner till Växjö igen för att börja packa, segt att packa men nu tänker jag iaf inte flytta på ett tag efter denna gång... :) Öl på stan nu när våren kommit för att stanna, ja det är bokat Joanna, åhh fint rimmat med haha!! Tänkte på en sak igår... jag har jorbgubbsbuskar och kan i sommar gå i min egen trädgård och plocka jordgubbar...vilket steg haha, galet och det är riktigt najs att vi kommer äga något, ett hus, vårt hus, vår trädgård...crazy sweet!! Midsommar goda vänner, fan det kommer bli så jävla great, som Tony helt enkelt det är great!

Catch you on the flip side.....Dagens låt - The Skull


2 kommentarer:

  1. oh yes öl bli´re....Hör av dig när du är på väg neråt södra sverige...! Jag är i Malmö i helgen, sen är jag all yours =)
    puss i ljumsken...
    ps...bilder på en hårt arbetande mats vill jag allt se =)

    SvaraRadera
  2. Vi ska se vad vi kan göra åt den saken :)

    SvaraRadera