tisdag 29 november 2011

Long time no see

Haha fina IPhone skrev Long timell tre gånger med autotext innan jag lyckades få till att det skulle stå time :P

Lär ju inte bli några långa inlägg via mobilen framöver haha... :P

Har kanske inte så mycket att skriva fast egentligen en massa men jag ska sova nu, har lagt mig för sent nu i snart tre månader :P och nu känner man verkligen av tröttheten... Tänk om man kunde vakna pigg någon gång men jag tror inte att jag skapade så tyvärr... Renoveringen börjar verkligen ta form och det gör att man verkligen vill lägga manken till så det blir klart! :DD Planen ligger, färdigt till Lucia!

Jag är så himla sugen på att gå ut med, inte gjort det sedan vi flyttade hit...stort suck!! Men jag ska försöka få med nyblivna vännen Emma med på en utgång minsann :)

Okej nu får jag krupp på denna annars awesome mobil.. Så dags att sleepy...zzzzz

Kärlek till alla mina fina <3

2 kommentarer:

  1. Woho!! Grattis till uppdatering! Här är ännu en som ligger efter miljontals timmar med sömn....gaaaah! neråt växjö snart igen?
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Haha tack :D ska försöka skriva mer när vi är klara med allt vad renovering heter :P Inget planerat till Växjö men nån gång under nästa år iaf ;) pussa! Allt väl annars?

    SvaraRadera